The space between

Okej, nu har jag fått flera requests på att jag borde uppdatera min blogg. Folk tycker om att ha någonting att läsa?
Jag kan berätta att den största tanken jag i hjärnan är dans. Mjaaa... Jag har kommit frma till att jag dansar lika mycket i vekcan som jag gjorde på Wettergrens (4 år sedan).. och det känns ganska bra. väldigt väldigt bra. Jag tänker på dans&gestaltningen och att det är synd att jag bara har det två gånger i veckan. Jag tänker på dansen utanför skolan. Ska bara gå två gånger i veckan. Tänker på Spyxet. VIll jag verkligen gå med? .. Ja, om  jag nu kommer med. Och pallar jag btala 120 kr? usch. OCH vilken dans ska jag söka med?

BLAAAAAAA

Jag sätter på lite Flight of the conchords... så mår jag säkert bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0