You've got no time for words that you've already heard

Har märkt att jag ofta inleder mina inlägg med att beskriva hur dagen varit rent allmänt. Kan väl göra det idag också, vore kanske passande. Varför vet jag inte, men det känns rätt nu. 

Mja, det har varit en ganska random dag. Ställe larmet på klockan åtta.. men, det blev halv nio istället. Tog buss/tåg/buss till Värnhem för att.. ja, dansa. Det var faktiskt väldigt kul på baletten idag.
- Nej, nu ljuger jag.
Visst var det jätterolig, som alltid, men jag kände mig bara allmänt omotiverad. Kanske påverkade allt det andra som i mitt liv hur jag mådde just under den en och en halvtimmen. Jag har lovat mig själv att ingenting ska påverka min dans. När jag dansar ska jag bara koncentrera mig på.. mig. Men, ibland håller inte det löftet. Det är jävligt synd. Men i fortsättningen ska jag försöka att isolera bort dansen från allt annat. Det låter bra, tycker jag. För jag tror att många av er vet hur det känns när allting bara tränger in och man tappar kontrollen. Jag dansar för min egen skull, för att jag ska må bra. Det hjälper faktiskt.
Oscar fyllde 17 igår :)


Kommentarer
Postat av: maliiin

coolt :D visste inte att du dansade ballet :D

2008-10-13 @ 14:55:44
URL: http://awiyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0