You and me are floating on a tidal wave. You and me are drifting into outer space.

Dagen började tidigt. Så tidigt som 06.20, men snoozade till 06.29.
Åkte till tandläkaren i Trelleborg. Det var väldigt mysigt att se solen gå upp över svenska landskap. Kossor, lamm.. you name it, I saw it. Pappa och jag brukar lyssna på Jack Johnsons "On and on" påväg till Trelleborg. Det finns 17 spår på det albumet tror jag. Och om man sätter på den precis när man kör ut ur parkeringen utanför vårt hus, tar den slut precis när man kör in på parkening utanför Tandregleringen i Trelleborg. Passande. Hursom, bestämde jag mig för att spela Coldplays "X&Y" i bilen idag istället. Det var väl helt okej. Men, inte riktigt samma sak. När man hör JJs låtar i bilen måste man koncentrera sig på att höra melodin, och man måste sjunga med i huvudet för att höra låten också. Annars hör man inte vad han sjunger eller hur melodin går på grund av trafiken utanför. Nästa gång, den 26e november, också datumet då jag får av min tandställning, ska jag sätta på Jack Johnsons "On and on" i bilen. Det blir bra.


Kommentarer
Postat av: sara

haha, JJs låtar, jag hade velat höra john jönsson sjunga lit jack johnson.. det hade varit en upplevelse! ^^

2008-10-07 @ 19:48:49
URL: http://zarz00r.blogg.se/
Postat av: OScar

men coldplay e ju så mycket bättre =P

2008-10-07 @ 20:12:57
Postat av: CeLiNe (SIN)

John Jönsson <3 <3 <3

Alltså jag tycker verkligen om honom nu!

Not in a love-you-wanna-be-with-you-every-second-of-the-day-and-do-all-the-things-that-you-would-like-to-do-with-someone-special-like-the-one-i-describe-right-now-with-all-the-bindestrecks-(translation?- kinda way...

Men du förstår nog vad jag menar!

2008-10-09 @ 16:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0