17 candles

Jahapp, nu hade jag egentligen tänkt skriva världens detaljerade inlägg om hur min födelsedag har varit men, klockan har nu slagit 22.28 och mitt mål är att ha borstat tänder & gjort mig i ordningen till 22.30. Impossible? Let's hope not.
Hur som, kan jag bara säga att dagen har varit bra, vissa delar meilleur que des autres. Men, all in day, a good day. Spenderade dagen precis så som jag ville. Ta det lugnt, äta middag mid mina föräldrar & osc och sedan.. en av de bästa momenten.. att avsluta hela dagen med att titta på Grey's Anatomy. Det kändes bra.

Tänkte också passa på att förklara varöfr jag inte svarat på de sms jag fått. 00.00 inaktiverades mitt simkort utan att jag visste om det. Haha, Bella försökte lösa problemet genom att ta itu min mobil och blåsa och massa, vilket ju INTE hjälpte. Det visade sig senare att Pappa hade köpt ett abonnemang till mig. yeeaah, nu har jag aldrig 0 kronor! Det roliga är att, på pappret som jag fick till stod det att jag behövde flytta över alla kontakter till det nya sim- kortet. OCh dum som jag är, skriver jag ner alla 100002030403034590435 namn & nummer. Efter det sätte rjg på mobilen med det nya sim- kortet i. Så kommer det upp "Kopiera alla kotakter från Sim- kort?". JAHHHA. Menmen, jag har åtinstone memorerat några nummer nu. Kan ju vara bra. Jaja, men när jag satte på mobilen fick jag cirka 18 sms. Tack allihopa, jag menar det verkligen! Men, det är för sent nu, så jag kan tyvärr inte svara på dem. Which reminds me.. klockan är 22.35. Damnit.


Kommentarer
Postat av: Linéa

GRATTIS;D<3

2008-10-16 @ 17:47:04
URL: http://bellme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0