Andrés Armé

Hej, idag var det fotbollsturnering för alla Spykens ettor på Klostergården. Jag blev glad när jag såg Paulina, eftersom att jag inte trodde att hon skulle komma över huvud taget. Hade hon inte varit med, hade nog matcherna inte varit lika roliga. Inte heller lika bra. Vi behövde alla våra spelare! Vi var den enda av klasserna som mötte TVÅ byggarklasser. But hey, de var ändå ganska trevliga. A överdrev ganska mycket när hon först berättade om hur aggressiva de var. Visst var de fördomsfulla, jobbiga, irriterande och ville stajla (stila?) mycket för oss. Men, det var okej. Sista matchen var nog roligast eftersom att alla var mer aktiva. 

Hur som helst, nu har jag skrivit klart mitt geografiarbete. It was hard work, but worth it. Jag är nöjd.
Hejdoo alla okända läsareimage2

Kommentarer
Postat av: Oscar

hejhej du var duktig =)

2008-05-17 @ 13:43:54
Postat av: matilda

DU GJORDE MÅL!!!:D

2008-05-19 @ 18:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0