Raindrops are falling on my head

Tankte beratta lite om hur de senaste dagarna har varit. Sist jag skrev var det sondag. Maste beratta vad som hande mig strax efter att jag hade skrivit klart. Jag tog pa mig ett par leggings och min nya STARS t- shirt. Jag gick ner till Mac's och kopte mig en sluurpie. Jag trodde att de tog mitt bankkort, men det gjorde dem tydligen inte. Istallet fick jag ta fram alla min pennies, 5- cents, 10- cents, quarters, looneys och tooneys. Jag hade precis den ratta summan. Jag kande mig som ett litet barn som lade fram sin veckopeng i 50- oringar. Hursom, smakade sluurpien jattebra. Jag valde smakerna grape, cream soda och rasberry.. ifall nagon ville veta. Nu borjar jag komma ifran amnet. Inte bra. Kul, men inte bra. Jag gick langs floden som ar precis utanfor var byggnad. Det var jattemysigt. Jag tog foton pa batar och pa vattnet. Kande mig valdigt konstnarlig. Efter ett tag satte jag mig ner pa en bank. Dar satt ocksa en aldre man. Jag forsokte halsa pa honom, men han verkade inte vilja halsa tillbaka. Istallet borjade jag att fotografera batarna igen. Nar han markte att jag gjorde det borjade han prata med mig och jag lyssnade  .  Han pratade forst om att solen skulle vara pa ett visst stalla om man ville ha en bra bild. han verkade kunna sina grejer.. lite :) Sedan blev det tyst. Han sade nagonting om humlorna som susade omkring precis framfor oss och berattade vilka blommor som de mest tyckte om (Nej, detta var inte ett samtal om "The birds and the bees"). Sedan blev det tyst igen. Sedan berattade han att han tyckte om Steveston. Jag berattade da att jag bodde i lagenheterna precis bakom dar vi satt. han fragade om jag trivdes och forklarde sedan attt hans son var intresserad av att kope en lagenhet. Han berattade sedan om sina barnbarn osv. Efter ett tag sa han "Well, I must move on". Det sade han precis innan jag hann saga "I better get going."   


Kommentarer
Postat av: GUESS WHO AGAIN (det är iaf celine)

Så movie-like. Fan vad kanadensiskt (canadensiskt?). Jag, grön av avund? Nejdå...

2008-06-30 @ 22:06:26
Postat av: Anonym

du borde uppdatera

2008-07-06 @ 17:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0