My heart had the same beat as the bass

Okej, nu kommer ni att tycka att jag är lite tråkig. Men, jag har faktiskt ingen lust att skriva om Siesta. Dessutom är jag sjuk. Äsch, I'll let the pictures on facebook and bilddagboken(soon) speak for themselves. Istället täntke jag berätta om lite annat. För det första känns det som att ettan har gått för fort. Jag  vill vara kvar lite till! Eller.. inte vara kvar direkt, men jag vill i alla fall inte att det ska vara över. Det är ganska sad. För det andra tänkte jag berätta hur jag kände när jag låg i min säng och tog en paus från syntax. Det kändes verkligen som sommarlov! Samtidigt som jag inte vill sluta ettan längtar jag ganska mycket till sommaren. Det kommer att bli kul :)
Aja, nu ska jag käka/dricka lite soppa och jag hoppas ska hjälpa min hals att läka.

Kommentarer
Postat av: Ida

blev alla sjuka efter siesta eller? :(

heheh, men roligt var det i alla fall!

och fin blogg by the way :)

2008-07-22 @ 17:47:12
URL: http://idamalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0