It needs a motor. YOU need a motor.

Hej! Idag ar det onsdag. Cirka kvart over tolv pa dagen. Igar akte kelsey, catherine och jag downtown vancouver och shoppade en MASSA. De ar inte vana vid H&M har och de blev bada vaaaldigt excited nar vi sag skylten. Jag, a andra sidan, hade redan sett allt. Men, det konstiga var att H&M anda var affaren dar vi spenderade mest tid.. aven jag. Det ar sant, H&M ar ALDRIG fel. efter vi hade handlat och atit pa min favorit restaurang WHITE SPOT (dar bade kelsey och catherine jobbar, hehe jag hoppas pa rabatt...) akte kelsey och jag hemm till henne och sag ACROSS THE UNIVERSE. En jattesot film som i princip bara handlar om THE BEATLES. helt underbart. hann dock bara se ha;va innan vi somnade. vi ska kolla pa resten sen. aja, men hoppas att ni mar bra! jag ska kaka lite snabbmat nu.. some things never change! PUSS

Kommentarer
Postat av: U know who (eller alltså, det är celine igen)

pamplemousse pamplemousse pamplemousse pamplemousse pamplemousse pamplemousse pamplemousse pamplemousse pamplemousse pamplemousse pamplemousse pamplemousse pamplemousse pamplemousse pamplemousse pamplemousse pamplemousse pamplemousse pamplemousse pamplemousse pamplemousse pamplemousse pamplemousse pamplemousse pamplemousse pamplemousse pamplemousse pamplemousse pamplemousse pamplemousse pamplemousse pamplemousse pamplemousse pamplemousse pamplemousse pamplemousse pamplemousse pamplemousse pamplemousse pamplemousse

2008-06-21 @ 15:25:55
Postat av: Ad & Louie

'ello governor, we miss you och skynda dig hem en massa. hoppas du har det kick ass och att du dricker mkt starbucks (A) och att du badar i den konstiga floden (L). Cheerios! <3

2008-06-21 @ 19:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0