I am alive

oki, dags for ett nytt inlagg tror jag. Ska kanske beratta lite om gardagen. Vid tio- tiden hamtade Ian mig och vi akte hem till Kelsey. blev sedan hamtade av Richard. Akte till Stanley Park. Maste saga att jag madde sjukt daligt i bilen. men, det loste sig. Steg pa hans bat. Var pa baten i cirka um... 2 timmar ungefar. Det var riktigt mysigt! Vi akte runt granville island och jag lekte turist och tog en massa massa foton. Darefter gick vi runt i Stanley Park och letade efter The Malkin Bowl. efter drygt en halvtimmes forvirring, hittade vi dit med hjalp av en SNEL gubbe och en dam i en hotpink silkesblus. Vi hamnade langt fram i kon. richard och Ryan dampade sig valdigt mycket.. har en massa massa foton pa det ocksa, ifall nagon undrar. Vi kikade genom ett hal for att se t- shirtarna. De var jattesnygga. Vi sprang in till scenen. Jag stod langst fram. underbart. Det forsta bandet var sjukt. Hade en sangare som paminde om hakan hellstrom. gitarristen hade en orange mohawk, en alldeles for tajt gul t- shirt och tjejjeans. Det var lite roligt. But, who am I to judge? SEDAN.. Stars! de spelade jattemanga latar. Men! Min kamera dog efter halva Take Me To The riot. Sucks. men, jag spelade in One More Night pa mobilen. Det var riktigt underbart. Ryans pappa korde hem. Jag delade sang med Marina och Kelsey.. men, det slutade med att Kelsey fick sova pa soffan. Hehe. oki, nu orkar jag inte skriva mer. Vi hors! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0