Have a nice day

Nu ar jag i Canada! Kanns valdigt underligt.. valdigt surrealistiskt. Igar akte jag hem till kelsey och sedan till nagra grannar for att ata middag. Riktigt trevligt! Eftersom att kelsey bor pa min gamla gata, var vi tvungna att aka forbi det gamla husetvilket kandes skumt, blev sjalvklart ledsen och sadar. Det kandes riktigt overkligt. Alla bilder som jag haft i mitt huvud har nu blivit verkliga och det kanns weird! Imorse vaknade jag vid halv 9, Jag ar inte sa hemskt jet- lagged. Sa det ar okej, at frukost pa Cimona Cafe, French Toast. Riktigt gott. Om ungefar en halvtimme kommer Kelsey hit och sa ska vi ut och ata lunch och sticka till starbucks. Justdet, Starbucks ligger cirka 50 meter fran var lagenhet. Inte illa.. alls. Ikvall blir det nog all- you- can- eat- sushi. Ta hand om er allihopa! Vi hors!  


Kommentarer
Postat av: sara

ååh va mysigt det låter! :)

2008-06-17 @ 12:14:04
Postat av: Oscar

sushi e ju jätteäckligt =(

2008-06-17 @ 13:33:38
Postat av: you know who no 2 (but if you don't it's celine)

Take fucking care of YOU! <3

2008-06-21 @ 15:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0