2006

Jag saknar tiden då vi åkte buss hem till dig och sjöng Panic! At the disco- låtar
Jag saknar tiden då jag åkte med buss hem till dig och visste att vi skulle ha hela dagen på oss
Jag saknar tiden då vi tittade på Sandor/Slash/Ida
Jag saknar tiden då du gjorde armband till mig
Jag saknar tiden då jag skrev dikter till dig
Jag saknar tiden då du satt i din webcamera och visade de nya bilderna som du hade ritat
Jag saknar tiden då jag själv inte hade någon webcamera men du ändå litade på att det var jag
Jag saknar tiden då du tecknade mig och jag sedan satte upp teckningen på mig vägg
Jag saknar tiden då vi hade en massa internskämt
Jag saknar tiden då vi sov över och pratade om killar
Jag saknar tiden då vi lekte med nallebjörnar
Jag saknar tiden då du gjorde pannkakor
Jag saknar tiden då vi ville gå på varenda konsert vi kunde hitta
Jag saknar tiden då det var du och jag


Kommentarer
Postat av: Therese

awww gumman! är så rörd.. så gulligt skrivet.. låter som om vi var barn :D fast vi kanske är det... inom oss trotsallt :)



tänker ta denna till bilddagboken, älskar dikten :D <3 pussspusss

2008-07-20 @ 21:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0