You're from Sweden?!

Oki, jag fick nyss ett anonymt meddelande fran en person som tyckte att jag skulle uppdatera min blogg lite. I found this tremendously scary but I found it very encouraging aswell. Sa, du anonyma.. nu skriver jag lite. Jag aker hem om lite mindre an 48 timmar.. jag orkar verkligen inte rakna ut hur manga eftersom att det skulle leda till en depremerad Laura. Visst vill jag hem och traffa alla igen(Sarskilt en speciell blond liten pojke), men nu nar jag val har skaffat mig lite fler kompisar ar det ju slavklart att jag vill stanna och uppleva lite till! Maste ocksa beratta lite om Canada day. Det var riktigt, riktigt kul! Dagen borjade med The Yearly Steveston Parade samt lunch och sockervadd pa The Salmon Festival. Efter det stannade jag lite i lagenheten och slappade i nagon timme. Klockan 16 traffade jag kelsey, cat, richard, ryan och nagon random snubbe som jag tror hette.. Christopher? Jordan? Ron? .. Nagonting med en O i alla fall. Jaja, sedan splittrades vi och K, C och jag gick till GAry Point. Traffade ju min gamla granne Jimmy dar! det var ganska festligt maste jag saga. Gick darefter och at. Kelsey's wrap tog en halvtimme. Usch. Vi gick darefter hem till Kevin. Slappade mest och sadar. Sjalvklart blev det en omgang av Rockband. Eller.. fem kanske. jaja, men sedan gick vi hem till Andie dar festen var. Kevin ledde oss dit.. vi gick liite vilse, men det ornade sig tillslut. Hon bodde pa en gata med ett roligt namn.. bon voyage street. eller nagot liknande. Jag kommer pa det sasmoningom. det var jatteroligt pa festen. Jimmy dok upp dar ocksa vilket ju var trevligt. traffade en massa nytt folk. Fick random (Det var nog tredje gangen jag anvande det ordet i det har inlagget) manniskors facebook, vilket ju alltid uppskattas. Nar Andie sedan sparkade ut oss gick till nagon random (4:e) lekplats som visade sig tillhora Evans lagenhet. Vi traffade pa folk fran festen igen.. gick runt lite..till Sev.. Splittrades fran gruppen varav resten sedan blev forhorda av en polis. Varfe vet jag faktiskt inte. Ja, sedan hamtade Kelsey's mamma oss. Det var en sjukt bra Canada day och dagen firades alldeles alldeles lagom mycket.
Anonym, nu ar jag nojd vilket jag hoppas pa att du ocksa ar. SEE YAAAA

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad synd att du måste åka hem =/

2008-07-07 @ 08:20:47
Postat av: den ordinarie anonyma

det har kommit en ny anonym, någon har alltså skrivit anonymt, precis som jag. men jag tycker inte det är synd att du ska åka hem, nu har kanada haft dig i tre veckor, sveriges och lund tur nu!



och ja jag är nöjd

2008-07-07 @ 11:32:11
Postat av: bada

babe, det låter som du har sjukt kul! jag åkte i alla fall, men jag kommer hem den 17:) måste träffa dig då. PUSS

2008-07-08 @ 10:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0