Take me to the riot

Oki, det ar min sista dag har. Igar (Min sista dag/kvall) var super! Den spenderades endast med roligt folk. Forst akte kelsey, ian och jag till Granville Island. Fick ata varldens godaste Smoked salmon&cream cheese. Fick ata min sista gelato och fick min last glimpse av Downtown Vancouver. Sedan akte vi hem till Kelsey.. Sjalvklart stannade vi pa Starbucks pa vagen. Satt under hennes Willow tree. Sedan akte jag hem och vi at pa Cimona's Cafe (samma stalle dar jag at frukost min forsta morgon). Efter det traffade jag um.. Kelsey, Drew, Allie och Kevin. Bowling blev det saklart. Jag hade 39 medan K vann med 93. Hursomhelst.. forsokte vi sedan fa skjuts hem vilket vi inte fick. fick springa till bussen. Vi var de enda pa bussen vilket ledde till att vi beslot oss for att busssurfa. Inte min ide. Jag ramlade ungefar fyra ganger, men det var kul :) Nar vi gick av trodde jag att alla skulle hem. Men! The night was still young sa the bonfire som vi skulle ha blev anda av. fast.. egentligen inte. Vi gick hem till Kevin och sedan till Gary point. Kevin och Allie lamnade oss och skulle sedan vidare till Hunter's trail (det ar kul att skriva en massa platser som inte ni kanner till... bara for att^^). Drew, Kelsey och jag gick tillbaka till vagen dar Ian skulle hamta oss. Nar jag vaknade imorse var min forsta tanke "Ahnej, det dar var sista gangen jag vaknar har." But it's good to end on a high note. Tarffade Kelsey och Kevin pa Starbucks imorse och vi at frukost och drack te. Gick runt i Steveston en del och ristade in "I'll be back LL 08" pa lekplatsen. Nu har jag bara gatt runt i Steveston sjalv och kopt alla sista grejer infor resan hem. Vart flyg gar 19.45 ikvall. Ska aka harifran vid 16.30. Om ungefar en halvtimme blir det min sista lunch pa Ichiro Sushi. Det blir nog gott :). Oki, nu drar jag vidare. Ha det bra folk! Ses i Sviden! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0