Sing this lullaby to yourself

Imorgon, då börjar jag min skoldag med Dans och Gestaltning. Jag hade från början tänkt välja Litterär Gestaltning (Hette det så?). Men, jag tror att det kan bli kul med dans. Ja, det blir nog bra. Några andra random tankar som jag har? Ja, jag undrar en sak faktiskt. Hur kan min historielärare(även lärare i svenska) inte förstå att.. Ja, att han måste motivera klassen lite mer? Man borde väl ana när elever somnar? Ja, jag hoppas att jag klarar mig igenom Historia B i alla fall. Nu har jag bara pratat(skrivit?) om skolan. Jag kanske inte har världens party- life. Jag kanske inte har så mycket annat än skolarbete? Nej, det har jag ju. Jag funderar för tillfället mycket om min famtid. Yes, the BIG F. Äsch, folk bara drar i mig. Hit och dit. Eller, det kanske är jag som drar i mig själv? Verkar det logisk? Vad vet jag..?


Everyone is sleeping all through the house
You wish you could dream but, forgot to somehow


Kommentarer
Postat av: oscar

confusing, men jag trodde inte du gillade framtiden? det kanske bara är i vissa sammanhang du gilalr den..

2008-08-26 @ 22:03:30
Postat av: Anonym

the big f, jag trodde det var fuck? :O (får man skriva det på internet? vi har en lag för det va? för att vi ska få skriva vad vill alltså?) och valter är helt borta, han vet aldrig vad någon förutom han gör! så det så!



(tryckfrihetsförordningen, eller är det yttrandefrihetsgrundlagen som gäller på nätet? oy)

2008-08-27 @ 19:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0