Foux Da Fa Fa

Jaha, då kan jag väl ta och berätta om min dag. Skolan började tio för mig imorse, så jag tänkte att jag kunde gå upp vid halv åtta. Men, det slutade med att jag låg och läste i till kvart över åtta. Det var superskönt att fåläsa på mårgonen. Brukar vara sånt som man bara kan göra under helgen. I alla fall, mötte jag Celine på bussen till skolan. Vi åkte dit lite tidigare för att vara sociala under tiorasten. Sedan hade jag bara en lektion på hela dagen. Vi blev klara med vår folder- den blev snygg! Efter den lektionen åt jag på skolan. Maten var väl helt okej.. för en gångs skull :) Efter maten blev jag jättesugen på chips. Då stod Oscar och jag utanför Hemmakväll och.. då tänkte jag väl att det kunde vara läge att räkna mina mynt. Jag lyckades då tappa mig tia i ett hål i marken. Men, Oscar (min hjälte) tog upp den igen med hjälp av två pennor. Good job! Jaha.. ja, det slutade med att jag köpte lite lösgodis istället. Japp, sedan träffade jag Celine efter det. Vi gick och ittade på skor osv. Satte oss på Stortorget och hade lite Deep Talk. Fick besök av tjejerna sedan :) Men hursom, åkte Celine och jag hem till henne. Det fanns världens största spindel utanför hennes dörr som började röra sig preciiis när vi skulle gå in. Vi åt lite och sådär.. kom på att det var längesen jag var hemma hos henne på dagen, då det var ljust ute. Vi pratade om gamla minnen, drack vatten och åt klibbiga Singoalla kakor. Sedan begav vi oss till soffan. Vi satt där i minst  2.5h. Vi märkte det sen. Under den tiden pratade vi bara en massa strunt, lekte med våra mobiler osv. Och! Ett blodkärl i min tumme sprack. Det var så hemskt! Min tumme blev blå och det var hur läskigt som helt. Fick lite kallt vatten att doppa tummer i. Men sedan spred sig smärtan till hela handen. Och under hela den tiden tänkte jag (både högt, och för mig själv) "Åhnej, jag kommer att forlora min tumme. Åhnej, jag kommer inte att kuna spela piano!". Men, den har nog läktnu. Bara lite lila!   

Kommentarer
Postat av: Looouie

foux da fafa är från flight of the conchords va? jag tycker vi ska ha lite maraton av det :D har alla avsnitt

2008-09-15 @ 17:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0